Thursday 15 March 2012

#4 Mereka Tidak Tahu

  Mereka tidak tahu. Siapa mereka? Apa yang mereka tak tau? hehe. Mereka ialah kawan-kawan saya.Apa yang mereka tak tahu? Blog ini.Mereka tak tahu tentang blog ini. Saya nak bagitahu,tapi segan. Sebab blog ni buruk sangat. haha. Kan? Ok ,takyah hina lebih lebih. hmm. Jadi post ini saya nak memperkenalkan mereka. hmm Hargai saya kawan kawan. Satu post khas untuk anda semua,kehkehkeh
 
       Jadi kita mulakan dengan..........jenjenjeng Farahiya Nadira. Kenal waktu tingkatan 2. Rapat waktu tingkatan 2. Dulu memang tak suka dengan dia . Serious. Rasa macam nak tumbuk je. Haha ok. Lawak je. Sorry Fara <3 Sayang kat dia ni sekarang.Hehe  . Tapi gambar dia ni senget,pandai pandailah orang yang baca ni sengetkkan kepala k. :P


 Seterusnyaaaaa *drumrolls* Fatihah Bt Azmi! hehe. Kenal waktu sejak darjah 6.Dia ni sombong sikit.Dia benci kat saya, duluu. haha *lap air mata* k. Dia ni baik. Kalau gaduh mesti dia yang pujuk dulu. Tu yang best tu.  k dah takyah puji lebih lebih kembang jadi besen nanti. Hahaha,kbye .Tengok gambar dia tu. Comel yang amat kan. :P

  Haaaaa,ni pulak Athirah Bt Roslee. Dia yang kat depan tu,kat belakang tu mak dia. Hehe =) Kenal waktu form 1. Dia ni baik . Semua kengkawan saya ni memang baik. Dia ni bangla. Tapi tak nak mengaku. hehehe.Dah kenal 4 tahun,bestfriend sampai sekarang.Cool tak cool? :P Nama boyfriend dia Alex Turner. Haaaaa Athirah bayar upah dekat aku sekarang atas kenyataan tersebut. Hehehe.


     Ni pulaaaaaaaaaaak, Adilah Jasmine bt Azhar. Dia dah pindah masuk MRSM TGB.  Ku merindui mu Adilah,kau perlu tahu ituuuu . Haha . Kenal Adilah waktu Form 2.Rapat pun sejak form 2.Seorang yang genius dan baik hati hehe.Haa,Adilah yang pakai tudung hijau tu,yang sebelah tu orang tak dikenali. =)



        Yang sangat cantik ni Anis Asila Bt Mohd Shakri. Kenal waktu dari Darjah 5 lagi.Sekarang dah Ting.4. Lama kan? Kawan baik yang paling lama saya pernah ada. Sayang dia sangat. Sekarang ni dia sekolah MRSM Pengkalan Chepa. Wow, memang hebat. Hehehe


       Hehehe tu je kot kekasih hati saya. Jumpa lagi nanti. Bye.Salam.

No comments:

Post a Comment